duminică, 11 septembrie 2011

Spalatul pr dinti

Hmmm...Sa vedem.Eu stau la tara.Si imi place sa ma spal pe dinti:DCe legatura are asta cu statul la tara??Pai azi de dimineta cam pe la 10:00 am iesit in curte sa ma spal pe dinti..mentionez ca imi place sa fac economie de apa si sunt si bio pe de alta parte:))deci ies in curte..ma pitesc langa nisip si dau drumul spalatului pe dinti..din ce ce in ce mai mult..apa,periuta,pasta de dinti..si vine un copil din alta curte si vine alarmat:
-Ce ai patit?
-Nimic.
-Am crezut ca ai turbat.
Eu..gen..wtf!?!
-A..nu..doar ma spal pe dinti..:|
-Am crezut ca ai turbat sau vrei sa iti scoti limba din gura;))
-Nu serios..ce..tu nu ai periuta de dinti??
-Nu!!!
-Bine...
Concluzia...copii mici de la tara nu se spala pe dinti..unii..ca unii se spala..oare mosii si babele se spala pe dinti?oare mai au dinti..
Dha...a fost cam pictisitor si cam ciudatel..dar acum am o idila cu dintii si un nou mister??
Totusi...Oare batranii se spala pe dinti??:-DRevin dupa reclama...cu crima din primaverii..cat imi place asta..se aseamana aceste cazuri:))))=)))Cat despre voi.
Pa:-H

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu